Brev:
Nan pro 3 junior
26. juni 2014
Alder:
10 mdr.
Nan pro 3 junior
Hej Helen
Ved en fejl har vi fået købt en pakke Nan pro 3 junior i stedet for nr. 2, som han normalt får to flasker af i døgnet. Er det ok, at han får junior-versionen, eller skal jeg bytte pakken? Han er 10,5 måneder.
For øvrigt vil jeg lige give en tilbagemelding i forhold til mit sidste brev. Otto må have været i et meget langt og sejt tigerspring, for han ændrede total adfærd nærmest fra den ene dag til den anden for en lille uge siden (det passede med oversigten over springene).
Nu er han meget mere glad og tilfreds og jeg kan ånde igen :-)
Tak for dit søde svar!
God sommer
Julie